Translate

niedziela, 24 sierpnia 2014

Chcesz darmowe okulary? Nie ma sprawy! Cuda internetu - odsłona nr 2.


Witam :)

Dziś będzie o zakupach - a skoro aura pogodowa nie sprzyja wychodzeniu z domu - to dokładniej o zakupach przez internet.
Chciałam wam zaproponować alternatywne rozwiązanie do zakupów przez nasze rodzime portale, mianowicie zakupy "u źródła". Jak wiadomo - bez pośredników - oszczędzamy. A skąd większość towarów na naszym rynku? Wiadomo, z Azji ;)

Pewnie teraz pomyślicie - że co z tego jak produkt tańszy skoro wysyłka z tamtąd to majątek - nic bardziej mylnego. Nie będziemy nic przepłacać - wysyłka też może być darmowa.



Oto stronka, którą chciałam wam pokazać - http://www.aliexpress.com/
Jak widać jest ona w języku angielskim - walutę, którą chcemy płacić wybieramy sami. Żeby było nam łatwiej na bieżąco ogarniać - link do strony z przelicznikiem.
Co najbardziej się opłaca? DODATKI. Tutaj zegarek, kolczyki, chustkę czy czapkę kupisz już za 2 dolary z wysyłką.
Jak to mniej więcej wygląda? - Oto przykład - interesował mnie określony typ plecaka:
Weszłam w plecaki damskie- ustawiłam najpierw "ship to Poland", następnie zaznaczyłam "free shipping" (czerwona ramka). Interesuje mnie fajny plecak "na rower" - posegregowałam cenami od najtańszych i wygląda to tak:
http://www.aliexpress.com/category/152401/casual-daypacks.html?site=glo&SortType=price_asc&g=y&shipCountry=pl&needQuery=n&similar_style=n&pvId=318-494&isFreeShip=y
Należy tak zrobić, gdyż różni sprzedający wystawiają te same produkty w różnych cenach - najlepiej szukać od tych najbardziej promocyjnych rzecz jasna.
A oto produkty, które ja uznałam za interesujące:
Numer1 - w paski, cena ok 34zł
Numer2 - kolor zielony, cena ok 39zł
Numer3 - kolor biały, cena ok 35-37zł (jest kilka promocji na niego)
I mój zdecydowany faworyt <klik> - cena ok 53zł

Jako przykłady również:
<zegarek> cena ok 6zł
<kolczyki z SIX za 7,5zł>
<okulary - za 12zł>

<okulary - za 27zł>
<oprawki do okularów - za 10zł>
<okulary za 11zł>

I na koniec - istnieje sklep z okularami, w którym pierwszą zamówioną parę klient dostaje gratis (płatna jest przesyłka, trzeba liczyć ok 7-8$ - to i tak zwykle taniej niż zakup okularów korekcyjnych, na receptę u optyka).
Oprawki można wirtualnie przymierzyć ładując swoje zdjęcie. Oto link: http://www.firmoo.com/?invite_code=8183052587
Należy na stronie w wyszukiwarce wpisać free glasses - pojawiają nam się oprawki, które aktualnie dostępne są za darmo :)

Pozdrawiam i życzę udanych łowów :)
Czarny Kot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz